štvrtok 24. mája 2012

Plnený baklažán

Lilek. Alebo vajcová rastlina, ako hovoria Vangláni, vole. Je to popiči, lepšie než som čakala. Nápad mojej drahej matky (ona má nápady, ja som realizátor). Skvele sa k tomu hodí miešaný šalát (máme teraz päť druhov šalátu - jebem tvojho ancikrista, lebo boli v Kauflande za 9 centov, viete), také rôzne listy že rímsky, hlávkový, kadejaký, proste si nazbierate nejaké lopúchy, vy ropuchy a z toho dačo namiešate, na to vám hádam recept netreba. (počujem ako z diaľky kričíte "Tak určitéééé".) Dobre teda. No a plnené baklažány spravíte takto.

Potrebujete:
  • 2 baklažány (ste nečakali čo)
  • 6 cherry rajčiniek
  • kapary
  • slaninu
  • syr na strúhanie a plátkový syr na zapečenie
  • olivový olej
  • 2 strúčiky cesnaku
  • petržlen
  • soľ, paprika, čierne korenie
Postup:

Vydlabete vnútro baklažánov, ale nevyhodiť!!! To nakrájate na kúsky a jebnete do mištičky. Robila som dva rôzne druhy, tak dávajte pozor. Do oboch ide baklažánové vnútro, rajčiny, olivový olej, cesnak a syr (nastrúhaný). A potom som do jedného baklažánu dala kapary a do druhého slaninu a petržlen. (Ale inak to je dobrovoľné, že.) Túto zmes pekne pomiešate a naplníte ňou vydlábnuté baklažány, bude to pretekať a vysýpať sa, lebo je toho priveľa, ale nejak to tam napchajte. Potom dajte zapiecť ale nie príliš dlho, lebo keď preseriete správny moment kedy to vyťáhnuť z trúby, budete mať z baklažánu také blato (tak trochu sa mi to stalo), tak približne 15-20 minút to chce, ale radšej to strážte. (Ja samozrejme nemám potuchy ako dlho som ich piekla.) Možno trochu dlhšie. A tesne pred koncom tam dáte zapiecť ešte plátkový syr. Je to fun-fucking-tastic!

1 komentár:

KS povedal(a)...

Chcem jeeeest!