pondelok 11. novembra 2013

Horčicová marináda

Žijem! Teda to viete, ale aj varím! Varím často a veľa, ale väčšinou to isté a nemám kedy to fotiť. Takže dnes to bude len také nudné, bez fotky, ale o toto sa musím podeliť!!! Brutálna marináda na kura, ktorú som vymyslela včera večer, mám na ňu copyright, tak bacha!

Potrebujete:
  • už si nepamätám
  • haha, srandujem
  • no dobre - kuracie mäso (vyslovujte pekne to široké ä!)
  • olivový olej - přiměřeně
  • 1 lyžica horčice
  • šťava z polky citróna
  • 1 lyžica sójovej omáčky
  • 2 strúčiky cesnaku
  • 1 cibuľa
  • 1 mrkva
  • čierne korenie, mletá paprika (soľ netreba)
Postup:

Všetko pekne nasekáte (mrkvu som nakrájala na malé kúsky) a pomiešate a mäso necháte marinovať cez noc, alebo cez deň, alebo čojaviem kedy vy máte čas na také blbosti.
Potom to pekne opečiete ako minútku. Všeobecne varím len minútky, lebo ja som vážny človek a riešim vážne veci a nemám čas a čas sú peniaze (ja mám vlastne čas len v nedeľu a vtedy sú obchody zavreté...tak je to). A bielkoviny rulz, tak serte na prílohu a jedzte to ako ja, samotné. Keď máte problém odvyknúť si od ryže a cestovín, stačí, keď mesiac nebudete jesť nič iné. Po tom mesiaci vám garantujem, že to nebudete chcieť ani vidieť a prechod na zeleninu, syry a mäso bude jednoduchý jak nikdy, Overené empirickou štúdiou na jednom respondentovi (to ako mne). Real talk, real life a true story. Dobrú chúťku! Toto jedlo je sľľľľľľľľľľľľľľľľľp, ako hovorievam ja a Foxy Roxy.

2 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

Som si myslela, že si sa rozhodla nás vyhladovať, alebo že si si vytvorila novú identitu volade v piči rici inde...akože NEMÁAAAM masisko, de ja ti ho z riti vezmem? A čas na marinovanie už vóbec ne, ďakujem pekne za taký recepi(ču)s. Sľľp, tcľa, mľask.

wicked lady povedal(a)...

recepicus :D
si kup! alebo povedz zivitelom! a marinovat predsa zasadne v noci, myslis ze ako to robim ja? o desiatej vecer si top pripravim, o pol siedmej rano upeciem a na obed zohrejem v mikrovolnke...