nedeľa 24. novembra 2013

Nezapomni!

Aby ste si nemysleli že nič nerobím! Robím, odkedy je u mňa Arašídová, tak vypekáme jak divé (mojej postave to neprospieva, ale teším sa že sa dostane na moje gazdinkovské sklony). A včera sme v noci piekli citrónovo-zázvorový cheese cake, o ktorom tu už raz bola reč, ale nemala som fotku. A teraz mám. Lebo Arašídová ma super foťák, takže si môžete pozrieť, ako vyzeral koláč, ktorý nemá životnosť ani 24 hodín.

Recepičus nájdete tu.


3 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

Jezis ted to vypada, ze to nocni peceni bylo kvuli depresi, pazravosti nebo kvuli tomu ze bychom zakladaly cakebaking religion, a pritom jsem jen mela donest neco s sebou na Schwul-WG-Besichtigung :D

wicked lady povedal(a)...

neeee :D urcite to tak nevyzera. :D

Anonymný povedal(a)...


Dobrý deň,


Všimli sme si, že máte veľa chutných receptov na Vášom blogu a chceli by sme Vám predstaviť našu novú webovú stránku http://www.hladatrecepty.sk/ kde si naši užívatelia môžu vyberať z vyše 90 000 pozbieraných receptov. Denne máme okolo 40 000 klikov od užívateľov. Na stránke sme vytvorili tiež rebríček Top blogov, kde nájdete všetky pridané blogy a môžete pridať aj ten Váš. My skopírujeme všetky recepty a používatelia ich potom môžu nájsť pomocou nášho vyhľadávača. Ak však kliknú na recept, tak ich presmeruje na Vašu stránku a tým pádom stúpne automaticky návštevnosť Vášej stránky. Nemusíte sa obávať, všetko Vám ponúkame úplne zadarmo.
Hladatrecepty.sk má svoje sesterské webové stránky na celom svete. Budeme veľmi radi keď sa stanete súčasťou tejto veľkej rodiny.

V prípade že máte nejaké otázky obráťte sa na nás.

S pozdravom,
info@hladatrecepty.sk