pondelok 3. decembra 2012

Ešte iné zdravé raňajky

Musím sa snažiť, lebo línia a tak, ale moc mi to nejde, lebo Vianoce a tak. Objavila som v obchode ľanové semiačka a keďže by mali pomáhať spaľovaniu tukov, či čo to, tak som si hneď kúpila polkilové balenie. A dneska som ich jedla, lebo viete ako - včera na vianočných trhoch som zožrala vaflu a potom som si kúpila ešte pražené mandle a varené víno a teda neviem, či by som nemala celé to polkilové balenie úbohých ľanových semiačok zožrať rovno celé, aby sa s tým popasovali. (Mimochodom, tých pražených mandlí mám ešte polku a práve sa nimi pchám. Hm, idem po semiačka...)
No ale pome k tým raňajkám.

Potrebujete:
  • ovsené vločky
  • tvaroh
  • biely jogurt
  • 1 lyžička medu
  • ľanové semiačka (ale ak nediétujete, jebte na to)
  • sekané mandle
  • škoricu (len pre efekt)
Postup:

Všetko zmiešať. Takto to vyzerá, viem, nevábne, ale je to fakt dobré. Na to aké to je zdravé. Ale nejedzte za tým hneď aj pražené mandle. Dajte ľanovým semiačkam šancu!


2 komentáre:

Unknown povedal(a)...

Práveže vábne to vyzerá! Mňa by si na také hneď privábila! To sú raňajky-vábnička!

wicked lady povedal(a)...

ale nie opulentne. ale prave som si dala opulentnu veceru... doboha, vidim to balenie lanovych kokotin na tyzden, aby stihali odburat ten tuk.