sobota 8. decembra 2012

Wicked pasta

Môj včerajší obed a vlastne aj príspevok na želanie (pre Michaelu, ktorá chcela nejaké cestoviny). Vedzte že sa snažím jesť čo najmenej cestovín, takže ich mám spravidla len raz do týždňa (ale inak idú všetky moje stravovacie predsavzatia do prdele, lebo sa napchávam kadečím iným). A tieto som mala včera na obed a hovorím vám, že boli kurevsky dobré.

Potrebujete:
  • cestoviny (chacha)
  • rajčinový pretlak (otvorený už dobre vyše mesiaca a možno plesnivý, radím neskúmať)
  • pár cherry rajčiniek (asi 7, ale nebuďte detailisti a riaďte sa pocitom!)
  • 1/3 cukiny
  • 1/2 cibule
  • 2 strúčiky cesnaku
  • 3 plátky schwarzwaldskej šunky (v Čiernom lese ju majú na každom rohu) (chacha)
  • korenie: čierne, chilli, majorán, tymián, cáciky (to je po slovensky tzatziky, viete), bylinková soľ (a to je už asi všetko, skrátka nadrbte tam všetko čo nájdete)
Postup:

No čo vám poviem. Cestoviny uvaríte klasickým spôsobom (to jest vo vode). Na panvičke opečiete cibuľu, potom pridáte nakrájanú šuňu a cesnak a keď to je celé pekne opečené, jebnete tam cukinu nakrájanú na kocky. Trošku podlejete a prikryjete, aby sa to podusilo. Asi len 5 minút, nie dlhšie. Potom tam pridáte rajčinky (nakrájané na štvrtinky). A nakoniec keď už to vypadá dobre, zalejete to pretlakom a okoríte a osolíte a potom čakáte, kým sa spoja chute. To netrvá dlho. No a vylejete na cestoviny. Schmecken lassen!



3 komentáre:

Unknown povedal(a)...

Díky moc za tip! :) A začínám si připadat důležitě, když jsi mi napsala článek na přání. :D

Unknown povedal(a)...

Krásne fotečky, chacha. A inak čo mám potom robiť so zvyšnými dvomi tretinami cukiny?

wicked lady povedal(a)...

uvaris si to este dvakrat