nedeľa 25. augusta 2013

Čučoriedkový cheese cake

Wicked ešte nezabudla variť, Wicked sa znova blysla! Fotka neni nič moc, lebo sme na to zabudli a fotili až v noci, keď som tortu odovzdávala oslávencovi, ale bola brutááááálna a všetci sa zalizovali a chválili ma a moje kuchárske ego je veľké jak Magda Dobromila Rettigová (a že jej bol teda kus). Pome na vec. Pôvodný recepis (aj recipes) si môžete kuknúť tutok, ja som ho trochu pomenila (trochu z lenivosti a trochu preto, že zásadne nepostupujem podľa nejakých pravidiel).


Potrebujete:
Cesto:
  • 150g múky
  • 100g kryštálového cukru
  • 1/2 prdopeču
  • 3 vajčiská
  • pol deci vodky oleja (akože no way...dala som tam kúsok kokosového fetu, čo sa mi už dlho váľal v ladničke a určite to bolo vác)
  • pol deci vody (no...vážne, merala som to poldecákom)
  • 60g čokolády (dala som asi 100, lebo čokolády nikdy neni dosť)
Plnka:
  • 750g jemného tvarohu (oné toto, nízkotučný, z toho sa chudne)
  • 4 lyžice bieleho jogurtu (ako pôvodne tam bola smotana, ale to je tlsté)
  • 4 vanilkové cukry
  • ešte trochu kryštálového cukru podľa chuti  
  • čučoriedky (boli kurevsky drahé!!!) (Európska únia zaplatila, chacha)
Postup:

No tak najprv som zmiešala všetko suché (už je to nuda, že každý recepis začínam takto, ale čo sa dá robiť), vlastne by ste mali vymiešať žĺtka s cukrom, ale ja som, ehm, tak trochu, ehm, zabudla. Čokinu si roztopte vo vodnom (alebo vodíkovom) kúpeli aj s maslom, či čo to tam je, aha, totiž ja som použila kokosový fet a ten je vždy tuhý, tak preto, ak dáte olej, tak toto ignorujte. A z bielkov vyšľahajte sneh, sniežik (pozor, nefetujte!) (to až keď dopečiete) (drogy jsou špatný) (hoci...ale nechajme to).
No, potom to pekne vymiešajte (viete, homogénna zmes a tak) a kydnite do tortovej formy a strčte do trúbky na 25 minút pri 180°C. Hlavne na to nezabudnite, ako ja (ale rýchlo som sa spamätala, nezhorel).
To je aj konec s pečením, korpus nechajte vychladnúť a potom spravte tvarohovú časť. To tak, že šecko zmiešate a potom vylejete na ten korpus a necháte stuhnúť (ako, aj tak sa to akosi rozjebalo nakoniec, neviem či preto že oslávenec nemal dosť svetla pri krájaní, alebo že v druhej ruke držal pivo...
Keď to už trochu stuhne (trochu menej než penis), pekne poukladajte čučoriedie a strčte do ladnice a čakajte a potom keď sa naplní čas, vytiahnite a darujte, alebo zedzte. Je absolútne mega!!!

Žiadne komentáre: