pondelok 25. februára 2013

Plnený baklažán II.

To je tak mega dobré jedlo, že by som to mohla žrať každý deň, nebyť toho, že baklažán je momentálne kurevsky drahý. Ale v sobotu sme mali international dinner, tak som sa musela blysnúť. Sledujte a učte sa.

Potrebujete:
  • baklažán (eheh, kto by to bol povedal)
  • mrkvu
  • cibuľu
  • šampiňóny
  • papriku
  • šunku (na Slovensku som to nikdy nevidela, ale tu sa dá kúpiť šunka nakrájaná na kocočky, ako stvorená do plniek)
  • olivový olej
  • syr
  • korenie (bársjaké, aké máte radi)
Postup:

Baklažán rozrežete napoli a vydlabete vnútro. Hlavne ho nevyhoďte! Nakrájajte ho spolu so všetkým ostatným na malé kúsky a trošku opečte, podlejte vodou (máličko) a poduste.
Potom naplňte baklažány, na vrch položte plátky syra a dajte zapiecť do trúby. Dávajte pozor, aby ste ho tam nenechali moc dlho, je potom ako blato a tak drahý baklažán neradno zničiť!


2 komentáre:

Unknown povedal(a)...

Balkažán jsem v životě neměla, takže zatím nemám odvahu ho zkoušet :D, ale chtěla jsem se zeptat, jestli náhodou nemáš nějaký dobrý recept na klasické lasagne s masem? Umím jenom se špenátem a říkala jsem si, že bych ráda zkusila něco nového... :)

wicked lady povedal(a)...

tento koment som nejak nepostrehla, och boze!
hm, lasagne som sama nikdy nerobila, je mi to moc narocne a pre jedneho vela, ale ja inak vsetko hladam na googli, bud na nejakych slovenskych strankach alebo casto na chefkoch.de ale myslim ze anglickych je este viac...
inak baklazan je mega vec, to odporucam, len je to v tomto rocnom obdobi tak trochu drahy spas