štvrtok 5. júla 2012

Špagety ála "dojedáme zvyšky"

Zajtra odchádzam do Dublinu a kým sa naši dopechoria z Grécka, už budem zas naspäť, ale o čo mi ide - poverili ma dojedením všetkého čo sa môže pokaziť. Nevďačná úloha. Takmer sa mi to podarilo. Toto skončilo v koši/v hajzli: karfiolová polievka (už som fakt nemohla), plesnivý syr (keď sme ho kupovali, tá pleseň tam nebola), polka chleba (na dotyk skôr ako kameň). Toto má otvorený koniec: dve zelené jablká a jeden pomaranč (nemám na to chuť vôbec ale vôbec). Celý týždeň sa kŕmim kuraťom a tekvicou, zachvíľu sa začnem na jedno z toho podobať... Ale dnes som si spravila fakt skvelé cestoviny aj s tou tekvicou, ani som neverila, že mi to ešte bude chutiť. Ale fakt. Fotku nemám, naši majú foťák zo sebou a môj je naprd, ale spravila som vám takú surovinovú koláž, aby ste to tu nemali také holé a pusté, no veď vy viete...čo by som pre vás neurobila.
Do nasledovného jedla môžete dať hocičo, čoho sa chcete zbaviť, keď odchádzate na dovolenku. Ja som sa potrebovala zbaviť nasledovných vecí.


Potrebujete:
  • špagety
  • 1 malá cibuľka
  • zvyšok tekvice
  • zvyšok klobásky
  • 1 vajce plus zvyšok vajca (no, u mňa sa nachádzal v pohári aj zvyšok vajca...uznajte)
  • vegeta
  • čierne korenie
  • tzatziky
  • biely jogurt
Postup:
Špagety uvaríte tak ako vždy. Vo vode. Čo sa týka tej plnky či čo to je, tak na panvičke opečiete klobásku (bez oleja ak je dosť mastná), pridáte cibuľu a nakoniec tekvicu pokrájanú na kocky (predtým som ju ošúpala a vydlabala lebo nemám rada tie jadierka). To trochu opečiete a zalejete vodou (málo vody), zakryjete a necháte chvíľu dusiť. Kým sa varia tie špagety. Potom to odkryjete a necháje opekať až kým sa nevyparí všetky voda a tekvica neni úplne mäkká. Nakoniec pridáte vajce a okoreníte. Zmiešate so špagetami a kydnete na tanier. Na vrch si dajte biely jogurt s tzatziky korením, je to hrozne dobré. A neprežerte sa, jak ja teraz...ani kúpať sa už nejdem, lebo mám taký pupek že až...

Žiadne komentáre: