utorok 17. júla 2012

Kakaový koláčik s marhuľami

Dnes dojedáme marhule, pre zmenu. Ja po týždňovke fastfoodov a chlastu mám rozjebaný žalúdok a tristo kíl navyše, ale rodina si vyžiadala koláč, takže dnes pečiem (a zasa tak tradične že o desiatej večer lebo celý deň som sa zajebávala na fejsi). Tento recept je z netu, ale ja som ho pozmenila, takže si prakticky nárokujem autorské práva. Foťka zajtra deti, ešte sa to nedopieklo a už je aj tak tma tmúca. Tma ako v rohu. Ako vo vreci. Alebo keď chcete, tma jak v piči, ako by som sa vyjadrila ešte predvčerom (na festivale sa smie nadávať od rána do večera).

Potrebujete:
  • 300g polohrubej múky
  • 200g cukru (ale možno radšej menej, je to dosť sladké cesto)
  • 3 vajčiská
  • 2 lyžice kakaa
  • 1 vanilkový cukor
  • 1 prášok do pečiva
  • 1 kyslá smotana
  • 1 kelímok mlieka (od smotany)
  • marhule
Postup:

Všetko zmiešate (okrem marhúľ) (skoro som napísala okrem Borisa), z bielkov vyšľaháte sneh a pridáte do cesta. Vylejete na vymastený a vysypaný plech a potom naukladáte marhule. No a dáte piecť. Ľahké ne? Potom móžete zežrať. Ale nechajte vychladnúť, aby vás neboleli bachory, jak sa to stáva mne. (Moja mama už krúži okolo rúry ako hladný sup nad Saharou a už ju vidím ako bude potom nariekať že ju to brucho bolí...ako aj minule.)

1 komentár:

KS povedal(a)...

Ty nedopraješ pečivárom trochu cukru, že furt ondíš so sladkými cestami a menej cukrom? Pfff.
A nadávať sa smie od svitu do mrku stále, okrem teda škôlok a tak.