piatok 10. augusta 2012

Tvarohový ovocný koláč

Dzecíííííííííííííííííííííííííí, Delišs Vikid je späť! Ne že by som mesiac nevarila, ale nič také významné a kokotiny som nechcela postovať, lebo načo, vy viete variť, vy potrebujete len trošku usmerniť, ale verím, že ste bezo mňa nehladovali (dúfam, že ne!)
Tento koláč je vlastne taký istý, ako ten predošlý, len som trochu upravila recepis, lebo...no proste lebo.

Potrebujete:
  • 300g polohrubej múky
  • 150g práškového cukru
  • 3 vajcia (bielky vyšľahať)
  • 1 kyslá smotana
  • 1 vanilkový cukor
  • 1 prdopeč (nová skratka - prášok do pečiva)
  • šprcka mlieka
  • ovocie
  • 2 kelímky tvarohu (spolu 500g)
Postup:

Všecko pekne zmiešame, z bielkov sneh a tak. Vylejeme na vymastený a vysypaný plech, do toho naukladáme ovocie a nakoniec to posypeme tvarohmi. Akože len tak, po povrchu. (Dúfam že z toho vyplýva jasne, že všetko okrem tvarohu  zmiešame). Dáme piecť asi na 30 min/180°C. Vytiahnite ho (nie predčasne, pri pečení musíte do konca!) až keď bude pekne do zlata prepečený. Tento koláč vydržal u nás približne 14 hodín. Z večera do rána sa zežral. Presnejšie, naši fotri ho zežrali a nám nechali iba taký kúsoček a potom sa vyhovárali, že bol strašne dobrý a nemohli sa ovládať. Veru. Tentokrát mám naozaj aj fotku (naozaj, naozaj), posledného smutného kúsku.


1 komentár:

KS povedal(a)...

Mňam, bože.