nedeľa 2. decembra 2012

Sladko-kyslo-pikantný šalát

Hneď som aj vyskúšala tú svoju skvelú novú knihu, len som to musela trochu upraviť, lebo ja nemám doma ovocné octy a podobné chujoviny, stačí že mám tri druhy oleja, keby som mala mať aj tri octy, nemám to kam pchať.

Potrebujete:
  • šalátovú uhorku
  • cherry rajčinky
  • červenú cibuľu
  • aceto balsamico
  • hnedý cukor (mala som dva balíčky z kaviarne Shtoor, ktoré som si dovliekla)
  • bylinkovú soľ (odkedy ju mám, všade ju drbem)
  • chilli
Postup:

Zeleninku si nakrájate, to je ľahké (či treba vysvetľovať?). A tá zálievka, no sledujte. V hrnčíčku zohrejete asi lyžicu a pol octu s hnedým cukrom (množstvo je relatívne, lebo záleží na tom, koľko máte tej zeleniny) a necháte to celé roztopiť, až je z toho taká hustá hmota. (Vyzerá to jak roztopená čokoláda.) Potom zeleninu osolíte a ochillíte a nakoniec polejete týmto hnedým sajrajtom. Hodí sa to k pikantným indickým jedlám (písali v knižke), ja som si k tomu urobila ryžu s curry korením. Mňam. Záviďte. (Fotka nahovno...no čo už, to máte tak keď už hladom nevidíte a potom to takto odfláknete.)

Žiadne komentáre: