štvrtok 9. mája 2013

Sójová marináda na hovädzie steaky

Totiž, aby sme si rozumeli, ja som ju dala na hovado, ale vy si ju dajte na čo chcete, bárs sa ňou potrite a vybehnite do ulíc. Robila som ju včera po polnoci, keď som sa vrátila z krčmy z divadla, lebo som to chcela jesť dnes. A bola hovadsky dobrá. Síce vyváram len občas, ale som stále gazdinka jak kurva. Inak sa musím priznať, že zas nemám fotku, ale ešte mám pár tých mias (to je plurál od mäso, čo čumíte, učili sme sa to ešte v základnej škole), takže zajtra to sem príde, ak od hladu nezabudnem.

Potrebujete:
  • hovädzie maso, samozrejme, alebo nejaké iné maso
  • 1 cibuľu
  • 3 strúčiky cesnaku
  • 4 lyžice sójovej omáčky (približne)
  • l lyžica medu
  • 2 lyžice olivového oleja
  • čierne korenie
  • chilli paprika, sladká paprika
  • trochu majoránu
  • koriander
  • kečupu přiměřeně
Postup:

Cibuľu a cesnak nakrájajte na minikúsočky a všetko spolu dobre premiešajte. Hlavne nepridávajte soľ, lebo sójová omáčka je slaná jak riť (neviem či rite sú slané, ale asi áno).
Potom do toho geblajzu naložte mäso a nechajte odstáť cez noc. Pôvodne som to chcela opekať na grile, ale viete ako - dnes sú celý deň prehánky, voláko sa dosralo počasie a tak som to pekne osmahla na panvičke ako minútku a jedla so šalátom (lebo sa snažím schudnúť) (a preto som potom zožrala ešte asi pollitra pudingu ako dezert, ale nevadííííí). Hroóóóózne dobré.

1 komentár:

Anonymný povedal(a)...

Mňáááám, sľľľľľľp, och.