nedeľa 12. februára 2012

Kakaový koláčik s tekutým vnútrom

Trochu sa nepodaril, lebo som sa zabudla (na fejsi, kde inde) a piekol sa dlhšie ako sa mal a preto vnútro nebolo tekuté...no ale to mi odpustíte lebo inak by som sa mohla uraziť a prestať vás zásobovať tými skvelými receptami a to by vás sakra mrzelo, že?!

Potrebujete (4 porcie):
  • 2 vajcá (vandrovkáááá sa vracia)
  • 70g masla (použila som Heru, lebo Hera je pečenie)
  • 100g čokolády (rozumní už pochopili že to je jedna tabuľka)
  • 50g práškového cukru
  • 40g polohrubej múky
Čokoládu roztopíme (teda vy, já tam nebudem ako dozor) s maslom vo vodnom kúpeli. Podmiešame cukor a vajíčka a trošku šľaháme. Potom pridáme múku, vymiešame a cesto rozlejeme do štyroch malých vymastených zapekacích misiek. Pečieme asi 12 minút pri 180°C.



2 komentáre:

KS povedal(a)...

Mňááááám, hneď už idem si dať dole, šanuj mi to, ne že to zožerete aj moje!

wicked lady povedal(a)...

nebooooj