štvrtok 16. februára 2012

Šľahačkovo-tvarohový dezert

Vyzerá popiči, ako z cukrárne, no fakt! Sa presvedčte (píše sa to tak?) sami. Inak akože už mám konečne k dispozícii poriadny fotoaparát, tak nemám len špatné fotky. Ale ešte stále neviem fotiť, takže nemožno hovoriť ani len o poloprofesionalite, ale uznajte že tieto sa celkom vydarili, ale tak svetlo (a Picasa, chacha) robí svoje.

Recept mám z takej super hry, ktorú moje kamošky svorne odignorovali, takže asi nijaký iný ani nedostanem, ale skrátka to bol reťazový e-mail o receptoch (a vy viete dobre že ja a reťazové maily sa nekamarátime, ale recepty? Hneď som bola nadšená!) ktorý bolo treba poslať 20 ľuďom...no a to je trochu veľa, ale ako inak chcete nazbierať viac nových receptov?
Je to strašne ľahké a vyzerá to vynikajúco, to môžete ponúknuť aj svokre a neurazí sa (leda ak je hypochondrička alergická na všetko čo sa v okolitom svete nachádza) (nie, to nie je nemiestna narážka na moju tetušku) (no dobre, tak je).

Potrebujete:
  • smotana na šľahanie 1 kus
  • tvaroh 250g
  • vanilkový cukor 1 kus
  • obyčajný cukor trochu
  • piškóty niekoľko kusov
  • konzerva s ovocím 1 kus
  • čokoládové oné trošku - alebo kakao, škorica, bársčo
  • rodina 4 až 6 kusov (aby to mal kto zežrať, predsa)
Postup:

Ako som už povedala, je to ľahkééééé. Tvaroh vymiešate c cukrom, kým je taký sladký ako ho chcete mať. Šľahačku vyšľaháte bez cukru (ale pre mňa za mňa si tam dajte aj cukor a budete tlstí, mne je to jedno) (teda aj ja som tlstá, už mám určite minimálne tri brady, ale vy budete viac, lebo ja šľahačku nesladím).
Potom zmiešate tvaroh so šľahačkou (chápete zatiaľ? Keby to bolo moc zložité, napíšte mi prosím komentár!)
Do pohárov napcháte nejaké piškóty, na to drbnete jahody z konzervy (alebo mrndarínky a pomrdanče, alebo čo ja viem) a aj trochu šťavy. Na to potom nakydáte tú skvelú tvarohovo-šľahačkovú zmes a posypete čokoládovými onými (ja fakt neviem ako sa to volá, také maličké pičusiny čo sa sypú na torty, viete, také na ozdobu). Dáte do chladničky a postavíte sa na stráž, aby vám to niekto nezežral skôr než to odstojí.



3 komentáre:

KS povedal(a)...

Čokoládová ryža sa to volá, ty lingvista.

Anonymný povedal(a)...

Dík za recept! Fajn som sa na ňom pobavila :)

Anonymný povedal(a)...

Okrem toho že dezert je fajn, recept zbytočne trápne komentovaný. Po prvej vete som ho už ani nemala chuť čítať. Niekto sa chcel robiť zaujímavý.