pondelok 7. mája 2012

Tortily plnené mäsom

V ťažkých časoch predštátnicových (opovažujem sa tvrdiť že je to takmer také zlé ako cholera) (ešte neni, ale bude, bude!) (ešte že mám skoro celé balenie Nootropilu) netreba na polotovary pičovať ale treba si ich vážiť. Preto tortilové placky sú z obchodu (de´s to videl, v Tescu?). Ale vám to nebude vadiť, lebo vy ste moji čitateľkovia a pekne zjete čo máte na tanieri, však?
Vegetariáni móžu rovno odísť. Pápá.


Potrebujete:
  • 1ks bravča (pomletého) - no dobre, tak 500g 
  • 1 mrkva (ale môžte si dať aj dve, viete, záleží na veľkosti) (presne, na veľkosti ZÁLEŽÍ!)
  • 1 cibuľa
  • 3 strúčiky cesnaku
  • 1 konzerva kukurice (indiánske zlato, pozerali ste Pocahontas?) (ohnivú vodu dnes nepotrebujeme, tak odložte tú fľašu)
  • slnečnicový olej
  • všelijaké korenie a bylinky (ja idem porade a z každého trošku) - čierne korenie, paprika sladká, chilli, tymián (dávam ho všade), provensálske korenie (alebo také dačo), curry, soľ, sezam
  • kečup
Postup:

Najprv si na oleji orestujete cibulenku, pridáte maso a cesnak a mrkvu. Pridáte aj trochu vody (ne moc, aby ste nemali poliefku) a varíte a dusíte a tak. A osolíte a okoríte. A potom čakáte a keď je to hotové, tak tam drbnete tú kukuricu (inak čo si predstavíte keď sa povie Indián? Winnetoua? Nemeckých literátov? Kakaové kekse? Nepečenú striešku s banánom? Ohnivú vodu? Lososy? Pocahontas?) a kečup a ešte necháte chvíľu variť. Potom vypnete plyn, nakydáte na placku a jete.


Vegetariánska alternatíva (bez fotky)

Najprv opečiete klobásku s cibuľkou a cesnakom a potom nadrbete do hrnčeka (do rendlíka!) konzervu červených fazúľ a pol konzervy kukurice. To posolíte, pridáte sladkú papriku, chilli a nejaké barbecue korenie (keď ja neviem čo to je vlastne, ale dobre to vonia) a trochu kečupu. Stačí to chvíľku povarievať a je to hotové. K tomu do placky by som ešte pridala kečup. (Alebo Tabasco omáčku, ale nemám.) Hm, vlastne to asi neni moc vegetariánske keď je tam klobása. No tak vy si ju móžete vynechať.

7 komentárov:

Triss povedal(a)...

Mnaaam, boze, to uz je tolko hodin? Som strasne hladna. Nemala som citat tvoj blog.

trsalka povedal(a)...

Akurat som chcela povedat, ze sa mi zakazdym chce strasne zrat!

wicked lady povedal(a)...

boze mne sa tiez vlastne chce zrat ked si to tak pozeram...som ako pavlov, len sliny mi tecu (a do obeda daleko...)

Anonymný povedal(a)...

Today, I went to the beachfront with my children. I found a sea shell and gave it to my
4 year old daughter and said "You can hear the ocean if you put this to your ear." She put the shell to her ear and screamed.

There was a hermit crab inside and it pinched her ear.
She never wants to go back! LoL I know this is entirely off topic but I had to tell someone!



Feel free to surf to my homepage Critiquing gynexin leader - Is the formula actually successful

Anonymný povedal(a)...

Valuable information. Fortunate me I discovered your website accidentally, and I'm surprised why this twist of fate didn't took place earlier!
I bookmarked it.

Here is my page - How to prevent man boobs advancement?

Anonymný povedal(a)...

This information is invaluable. How can I find out more?

Here is my website :: click here

Anonymný povedal(a)...

electronic cigarettes, electronic cigarettes, ecigarette, smokeless cigarettes, electronic cigarettes reviews, e cigarette