štvrtok 5. apríla 2012

Horčicová marináda s bylinkami

Dneska si gazdujem, lebo všetci sú v prdeli a mňa poverili varením. Ešte aj fotri sú v bare... Smutné. Smutné pre mňa teda. Ale zajtra okrem kuraťa, ktorého je naloženého v ladničke na mrte (vlastne dobrých sedem - osem porcíí, keď sa to rozdelí) mám v pláne spraviť lievance. Ľahké lievance, nekysnuté, žiadny problém. Uvidíme. Možno palacinky, crepes, ako sa dnes módne hovorí. (Inak máme cesto na palacinky v prášku, rok po záruke, ktoré mama kupuje neviem načo, keď vlastne je úplne ľahké spraviť to z múky. Nevadí.)

No a na tú bylinkovú marinádu potrebujete:
  • 4 lyžice olivového oleja
  • 5-6 strúčikov cesnaku
  • 2-3 lyžice medovej horčice
  • sušená pažítka
  • sušený kôpor (nevedela som čo to je, lebo to je nemecká korenička a trošku sa mi to presypalo...ale viete, vôbec nie je isté že to bol naozaj ten kôpor)
  • bazalka (mrazená, ale inak všetko ostatné je len sušené, lebo zatiaľ žiadne čerstvé byliny nemáme a nevedeme)
  • tymián
  • majorán
  • biele korenie
  • saturejka
Asi. Možno som aj dačo zabudla...ale, neni to jedno? Aj tak som si ju vymyslela.

Žiadne komentáre: