pondelok 2. apríla 2012

Pudingový koláč s banánom

Alebo pudingový banánový? Alebo banánový pudingový? Alebo banánový s pudingom? Ach, ťažko mi je rozhodnúť sa, ale vybrali sme si cestu života tŕnistú a načim nám je ísť už len napred. Alebo tak nejak.
Tento koláč som onehdy stiahla z netu, ani neviem odkiaľ, takže sa môžem autorke poďakovať len anonymne, ale je fakt lepší než sa zdá, vlastne je maximálne popičózny. A hovadsky ľahký. Som napiekla. (Používam súčasný slovník a tým sa približujem mládeži!)


Potrebujete:
  • 1 lístkové cesto
  • 1 vanilkový puding
  • 0,5l mlieka
  • 4 banány
  • 4 PL kryštálového cukru
  • 2 PL strúhanky
  • 1 škoricový cukor
  • mleté orechy (alebo nasekané)
Postup:

Rozvaľkáte lístkové cesto a natrepete do vymastenej tortovej formy. Nakrájate banány na polky a poukladáte na cesto. Uvaríte hustý puding s tromi lyžicami cukru a za horúca vylejete do formy. Celé to posypete pripravenou zmesou z lyžice cukru, jedného škoricového a tej strúhanky a strčíte do trúbky na konštantný čas asi 30 min. na 180°C. Alebo tak nejak. Je to mrte dobré, len musíte počkať kým to vychladne a pudinček stuhne, lebo inak to móžte leda lyžičkou vyžierať.


3 komentáre:

Vodnárka povedal(a)...

Omg, ty by si mala mat vlastnu televiznu relaciu o vareni. Prisambohu.

wicked lady povedal(a)...

omg koment! ja kazdy den cakam ci niekto napise ze je uz hladny...ako si ma potesila! :D

Wera povedal(a)...

aaach ten by som si dala :)