streda 4. apríla 2012

Medová marináda II.

Ja uznávam, že vykrádať sám seba je úbohé (ako napríklad Smokie s ich velehitom Alice, who the fuck is Alice), LENŽE - ja inú než medovú marinádu neviem (zatiaľ!) a ešte aj tú jednu som doplietla, takže je trošku iná. Foťka bude zajtra, lebo teraz je len surové maso namočené v tom a vypadá to čudne (a inak celkovo to je nejaké riedke, teda redšie než to bolo keď som ju urobila, tak neviem čo sa s tým deje).


Potrebujete:
  • med (akurvátne, asi dve mrtné lyžice - jakože veľkou lyžicou, jakože literárny humor toto)
  • 2 lyžice olivového oleja
  • 1 lyžica balzamikového octu (neviem prečo)
  • 1 lyžica sójovej omáčky
  • 2 strúčiky cesnaku
  • biele korenie
  • červená paprika
  • soľ
  • tymián
  • saturejka
  • drvený cesnak (fakultatívne)
  • sušená pažítka
  • šalvia (tuším)
  • správne, proste hocijaké korenie, ktoré vám ruky podá
Zmiešate, namočíte do toho maso a vyčkáte času ako hus klasu a potom si s tým robte čo chcete.


Tak ako som sľúbila (a ja nejsom Fico, ja svoje sľuby plním, teda väčšinou), tu máte foťku kuraťa, lenže kuraťo je čo? Vždy rovnaké...takže vám to moc nepomohlo, ale aspoň to tu neni také pusté, ako Pusté Úľany. Mimojazdom, dávam vám sem aj fotku mojej poobednej kávy, ne kvôli káve (aj keď to velice dobrá Lavazza káva z kávovaru, možno ste taký videli v americkom filme), ale kvôli tomu, aby ste mi mohli závidieť Beatles hrnček. Aj keď neni mój, ale fotrovský, ale je to darček odo mňa na Vánoc. (Čo už poteší prestarnutých v najlepšom veku rockerov viac, než niečo užitočné do domácnosti s designom nefalšovane rock´n´rollovým? Nič.)
A inak, ryžu som robila na kokosovom oleji (myslím že by sa mal dať zohnať aj tu, lebo som našla kopu internetových odkazov o tom ako je to hovadsky zdravé, takže Bukovský to doma určite chce mať a trh sa mu preto určite snaží vyhovieť...či nefunguje to tak?) a je to hrozne dobré.

3 komentáre:

Vodnárka povedal(a)...

no asi si ma prehovorila. Zajtra robim tento recept. :)

wicked lady povedal(a)...

tu kavu, ze :D

Vodnárka povedal(a)...

haha,kavu kazdy den patkrat. Ale to kura idem urobit dnes. :)