sobota 7. apríla 2012

Orechové knedličky do polievky

Pre poriadok - už som ich sem raz písala, v príspevku o zeleninovom vývare, ale aby to nebol bordel na kolečkách, moje (medzitým vylepšené) knedličky si zaslúžia vlastný post. A hlavne preto, aby ma gúgel  vyhľadal, lebo ja som samožer a teším sa keď mi stúpa návštevnosť. Na to že mám 11 čitateľkov, ktorí sa nehanbia za status pažroša, je celkom popiči, že za včerajšok (napríklad) tu bolo 61 ľudí (nebojte, oni sú tiež pažroši, len nechcú aby ste to vedeli!). Hohó.
Tie knedličky sú vegetariánska verzia pečeňových (nemáme pečeň - moja je moc tvrdá a ešte ju budem potrebovať keď sa pôjdem najebať po štáckach).


Potrebujete:
  • 30g margarínu (hlavne ne viac, lebo potom je to mastné a také bluéééh)
  • 2 vajčiská
  • strúhanka (přiměřeně)
  • 5 PL mletých vlašských orechov (sú na to lepšie než mandle)
  • soľ, čierne korenie a muškátový orech (čuduj sa svete, našla som ho!)
Postup:

Najprv roztopíte maslo a necháte ho trošku vychladnúť, potom doňho vmiešate dve roztrtkané vajcá. Osolíte a okoríte, prisypete orechy a potom dosypete toľko strúhanky, aby z toho bola hustá homogénna zmes. Z nej by sa po správnosti mali robiť guľky, ale ja som to proste hádzala do polievky z lyžice prstom...viete si to predstaviť? Budú z toho síce megaknedle, ale nevadí. Foťka príde, teraz sa idem najesť ak dovolíte. Btw, dnes sa tešte, bude aj biskupský chlebík.

1 komentár:

KS povedal(a)...

Muskat Nuss, Herr Muller, Muskat Nuss!