pondelok 16. apríla 2012

Tuniakový šalát

Vy kto ma sledujete na všetkých frontoch a zachytili ste nejaké šepoty o diéte, vedzte že je zažehnaná. Uvedomila som si, že (okrem toho že trpím záchvatmi žravosti, bože fakt by som sa mala dať liečiť) vás nemôžem nechať visieť, ako hovoria Nemci (ako sa to hovorí po slovensky? Akože sklamať niekoho, ale chcem nejaký pekný frazeologizmus, sem sa, deti!).
Skrátka vy ste môj klub žráčov a ja nesiem za vás zodpovednosť. Okrem toho sa rada dobre najem. Ano, jsem tlustá, protože nejsem líná se pořádně nažrat!
Dnes som si spravila zdravý obed (momentálne ho klincujem do rakvy zmrzlinou s príchuťou caffe latte, mňam), hoci obžerský.

Potrebujete:
  • udicu (no nepozerajte sa tak na mňa, to aby ste mali čím uloviť tuniaka!)
  • no dobre, tak pre lenivé gazdinky - 1 konzerva tuniaka
  • polka šalátu (jebem tvojho ancikrista daj mi šalátu...)
  • jedno nebo dvě vejce (to jsou tři)
  • polka cibule
  • cherry rajčinky
  • olivový olej
  • citrónovú šťavu (najlepšie čerstvú, ale ani ja nemám, tak dnes trapoším s Citromlé)
  • petržlenová vňaťka (mám len mrazenú, fail)
  • sezam
  • soľ
Postup:

Všetko poumývajte, pokrájajte, naaranžujte, vajce uvarte, posypte sezamovými semiačkami a petrželkou.

2 komentáre:

Sezka povedal(a)...

frazeologizmus? Nemozem nechat v stichu???

wicked lady povedal(a)...

juj a to je tiez take nemecke! vyyyborne.