utorok 27. marca 2012

Cestovinový šalát

Ja viem že nudááá, ale tak to som (sme) dnes  varila/i. So Chantal. Inak je to verzia pre vyžranú chladničku, lebo vážne sme doma už skoro nič nemali, čo normálne do cestovinového šalátu dávam, ale nech žijú konzervy! Budem uvádzať svoje množstvá, ale moc sa tým nemusíte riadiť, lebo to už boli zvyšky a vác nebolo!


Potrebujete:
  • cestoviny (naše množstvo boli 4 normálne porcie, alebo 3 drevorubačské)
  • 1 smutná paprika 
  • 1 smutná rajčina (vlastne ešte pár cherry rajčíniek)
  • 1 konzerva hríbov (kdo mu dal ty hřiby?!)
  • 1 konzerva hrášku
  • 1 konzerva olív
  • zvyšok mozarelly
  • kúsok tvrdého syra
  •  majonéza
  • kečup
  • čierne korenie, sladká paprika, soľ
  • tymián
Postup:

Cestoviny uvarte, všetko ostatné nakrájajte do nejakej veľkej misy. Okrem hřibov (atómových), tie som opiekla na panvičke s tymiánom (na olivovom oleji, mám ho dopísať do prísad?) a pridala dodatočne. Potom keď tam dáte tie cestoviny, nakydáte majonézu (ja som nemala celú, ale v podstate jeden pohár malý stačí), trochu kečupu (ne veľa), osolíte, okoríte, pomiešate, zežerete.

Normálne tam dávam kukuricu, vajčiská (inak teraz je problém, lebo bude Veľká Noc a vajcá idú na dračku a vlastne...no ja radšej vynechám tie témy, čo sme preberali popri jedle) a viac rajčákov a paprík, vynechávam hrášok a hřiby. Ale akože, dajte si tam čo chcete, veď viete že ja nejsom kuchárka zo školskej jedálne a nebudem vám hroziť bitkou veľkou varechou (ani veľkou lyžicou) ak nedojete koložvársku kapustu.

Žiadne komentáre: