pondelok 26. marca 2012

Vsuvka

Ja viem ja viem, tento blog by som mala a chcela venovať predovšetkým receptom, lebo výlevku mám inde, ale toto musím. Práve som zistila, že okrem pokrmov (hach, neni to popiči slovo, že pokrmy? Hneď za vývarovňou v mojom jedálnom rebríčku cool slov.) tento týždeň dvaja ľudia hľadali bryndzu na penise a našli môj blog! Neviem či naň klikli, asi boli sklamaní, keď zistili že ja nijakú bryndzu na penise neservírujem, neuznávam a neochutnávam a vôbec. Teraz keď som vám oznámila svoju radostnú novinu, móžem sa zasa schovať tam, kde som, keď sa nepozeráte. Inak čo by ste si tak dali? A vlastne - dobrý nápad, čo by ste chceli variť a neviete ako? Spýtajte sa a ja vám...pošlem link, chacha. No sem s tými nápadmi, ne len ja budem všetko vymýšľať. Btw posledné varovanie - čo sa týka kapustového pokusu, zvyšok sme po dvoch týždňoch vyhodili. Buď urobte malé množstvo, alebo to urobte na oslavu a zvyšky nanúťte hosťom. (Nebola aj taká pesnička že zavárala milá hnilé hrušky s octom, sama si ich nejedla, ponúkla ich hosťom? Vždy som tých hosťov ľutovala.)

__________________________________________________________

ÓÓÓ a jasné! (To nie sú olympijské kruhy ty debil...ehm, starý vtip, popojedem.) Dnes moja internetová vývarovňa získala dvoch nových pažrošov! Moje plesá! Ja dúfam že vám bude chutiť, lebo mne chutí veľmi a je to na mne aj vidno a tak z nás raz bude jedna komunita Mágd Dobromíl Rettigových.

Žiadne komentáre: